PODMÍNKY POZÁRUČNÍHO SERVISU
společnosti VELKOOBCHOD ORION, spol. s r.o.
se sídlem Nedošín 132, 570 01 Litomyšl
IČ: 481 55 403
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Těmito podmínkami se upravuje postup při využití možnosti pozáručního servisu zákazníkem zakoupeného zboží u společnosti VELKOOBCHOD ORION, spol. s r.o. (dále také jen „poskytovatel“).
1.2. Pozáručním servisem se rozumí oprava či přezkoušení produktu, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílu či celého produktu, na něhož se již nevztahuje záruka za jakost.
1.3. Pozáruční servis je poskytován poskytovatelem za poplatek na veškeré produkty poskytovatele, a to po uplynutí záručních podmínek.
2. PŘEVZETÍ PRODUKTU K OPRAVĚ ČI PŘEZKOUŠENÍ
2.1. Požadavek pozáručního servisu lze u poskytovatele uplatnit na kterékoliv prodejně společnosti VELKOOBCHOD ORION, spol. s r.o. či přímo zasláním na adresu společnosti VELKOOBCHOD ORION, spol. s r.o., Nová Ves u Litomyšle 58, 570 01 Litomyšl.
2.3. V případě zaslání produktu prostřednictvím České pošty, PPL nebo jiného přepravce na výše uvedenou adresu společnosti je nutné vždy uvést krátký popis závady a především kontaktní údaje zákazníka včetně e-mailového a telefonického kontaktu. Produkt musí být pečlivě zabalen proti poškození.
2.4. Servisní oddělení poskytovatele stanoví rozpočet opravy a tento si nechá odsouhlasit zákazníkem.
2.5. Případné vícenáklady si nechá poskytovatel rovněž odsouhlasit zákazníkem. V případě nesouhlasu zákazníka se zvýšením rozpočtu opravy je však poskytovatel oprávněn zákazníku účtovat náklady spojené se zjištěním technického stavu zboží.
2.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo na prodloužení termínu opravy o nezbytně nutnou dobu, a to v případě časové prodlevy způsobené nutností objednání a následné dodávky náhradního dílu od výrobce nebo jeho distributora.
3. ÚČTOVÁNÍ POZÁRUČNÍHO SERVISU
3.1. U pozáručního servisu hradí zákazník veškeré náklady podle platného ceníku, který je součástí těchto podmínek v čl. 4, případně dle individuální dohody.
3.2. Servisní služby jsou hrazeny proti faktuře vystavené poskytovatelem po ukončení servisních služeb, případně po dohodě na fakturu se splatností 14 dnů od jejího vystavení. Poskytovatel je oprávněn předem požadovat zaplacení zálohy na očekávané náklady ve výši až 100 %.
4. CENÍK SERVISNÍCH SLUŽEB
4.1. Cena za poskytnutí servisních služeb prováděných servisním technikem činí 180,- Kč včetně DPH. Servisními službami se rozumí činnosti dle čl. 2 odst. 2.4. této smlouvy a přezkoušení produktu, nikoliv samotné provedení opravy.
4.2. Cena náhradních dílů se řídí jednotlivými ceníky dodavatelů.
5. ZÁRUKA NA OPRAVU
5.1. Na vady vzniklé v souvislosti s provedenými pozáručními servisními službami se vztahuje záruka 3 měsíce na provedenou práci a 6 měsíců na dodané náhradní díly.
6. SPOLEČNÁ USTANOVENÍ
6.1. Po vyřízení servisního požadavku poskytovatel vyrozumí o ukončení servisních služeb zákazníka telefonicky, SMS, e-mailem nebo písemně.
6.2. Poskytovatel zašle po vyřízení servisního požadavku produkt zákazníkovi prostřednictvím přepravce zdarma buďto na prodejnu, kde byl požaqdavek uplatněn a kde si zákazník produkt vyzvedne nejpozději do 30 dnů ode obdržení informace o připravenosti produktu k převzetí nebo na adresu označenou zákazníkem s tím, že takové náklady ponese zákazník.
6.3. Po vyřízení servisního požadavku poskytovatel vydá zákazníkovi servisní list s přehledem jednotlivých servisních úkonů, jejich časové náročnosti a způsobem vyřízení.
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.1. Reklamační řád společnosti zůstává těmito podmínkami pozáručního servisu nedotčen.
7.2. Tyto podmínky pozáručního servisu jsou platné od 1.9.2025.
za VELKOOBCHOD ORION, spol. s r.o.
Jiří Doubek, jednatel