Vyberte a označte, zda chcete  zásilku doručit Českou poštou, kurýrní službou DPD, Zásilkovnou  nebo si zboží  osobně vyzvednout na některé z našich prodejen.

Jestliže jako způsob úhrady preferujete dobírku, pak svou objednávku uhradíte až při převzetí balíku. Platbu dobírky lze uhradit vždy v hotovosti nebo platební kartou. 


Osobní odběr na prodejně ZDARMA

Osobně si zboží můžete vyzvednout  na některé z našich prodejen . Kompletní seznam prodeje naleznete zde. V kroku v košíku si zvolte způsob dopravy  "Osobní odběr na prodejně"  a vyberte výdejní místo, kde si chcete zboží vyzvednout.
Vámi vytvořená objednávka na e-shopu  www.oriondomacipotreby.cz  s  vyzvednutím na prodejně  je zaslána na Vámi zvolenou prodejnu. Prodavačky Vám zboží  vychystají ze skladových zásob  dané prodejny. Pokud Vámi objednané zboží není na prodejně skladem, prodejna ho pro Vás zajistí z centrálního skladu. O průběhu zpracování a vyzvednutí objednávky  Vás bude informovat prodejna na e-mail  nebo  SMS zprávu (SMS zprávou Vám přijde potvrzení objednávky a informace, že zboží je pro Vás na prodejně přichystáno). Prosíme tedy, vyplňte si s pečlivostí váš  e-mail a aktuální číslo mobilního telefonu.  V případě dotazů ohledně Vaší objednávky se obracejte přímo na prodejnu , která se Vaší objednávkou zabývá.
Připravené zboží si lze vyzvednout  do 5 pracovních dnů  po obdržení e-mailu nebo SMS zprávy z prodejny, pokud zboží v této lhůtě nevyzvednete, je uvolněno do dalšího prodeje.
Úhrada  bude provedena až  při odběru zboží na prodejně, platba lze provést hotově či kartou.


Česká pošta

Den před předáním balíku přepravci vám  zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku. O bližším stavu vás a přesného termínu doručení již  budete informovat poštu pomocí SMS zpráv či emailu.   Balíky odeslané prostřednictvím  České pošty  jsou zpravidla doručovány  následujícím pracovním dnem  od jejich. Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty  zde .
Jestliže nemůžeme doručit všechno zboží z objednávky v jednom balíku, bude vaše objednávka rozdělena a poštovné u dalšího balíku hradíme my.

Kontakt na info linku ČP: 800 104 410

  • Balík Do ruky 99 Kč

Den před předáním balíku přepravci vám  zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku . O termínu doručení objednávky vás již bude  informovat pošta pomocí SMS zpráv či e-mailu. Česká pošta vám zásilku doručí následnou pracovní den po té, co od ní dostanete SMS, nebo e-mailovou informaci o doručení zásilky. Pokud nechcete zastiženi, dostanete svou schránku o uložení zásilky na ČP, což je max. 7 dní. Pokud nebude zásilka v této lhůtě vyzvednuta, vrací se zpět k nám. Během těchto 7 dnů můžete požádat o doručení zásilky či prodloužení úložné doby. Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si v den odeslání můžete změnit místo i termín doručení zásilky. 

Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty  zde

Kontakt na info linku ČP: 800 104 410.
 

  • Balík Na poštu 89 Kč

Den před předáním balíku přepravci vám  zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku. O termínu vyzvednutí na pobočce vás již bude  informovat poštu pomocí SMS zpráv či e-mailu. Česká pošta doručí zásilku na vámi vybranou pobočku pošty po celé ČR. Vyberte PSČ a sílu pošty, kam chcete balík doručit. Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dnů, bude odesláno zpět k nám. Během 7 dnů můžete požádat o prodloužení těchto úložných doby. Na www ceskaposta.cz/zmenadispozice si v den odeslat můžete změnit poštu, kde si balík vyzvednout. U této služby je nutné uvést vždy vaše AKTUÁLNÍ telefonní číslo!

Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty  zde .

Kontakt na info linku ČP: 800 104 410.

  • Do balíkovny 59 Kč

Nejrychlejší způsob výdeje zásilky na poště.

Den před předáním balíku přepravci vám  zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku . O termínu vyzvednutí na speciálně označených výdejnách  "Balíkovna"  vás již bude  informovat pošta pomocí SMS zpráv či e-mailu. Jedná se o  nejrychlejší způsob výdeje zásilky na poště nebo depu. Na vyvolávacím systému stačí zvolit tlačítko Zrychlený výdej balíku a na displeji zadat kód pro vyzvednutí z SMS nebo e-mailu. Zásilku může vyzvednout i třetí osoba, stačí znát jméno a kód pro vyzvednutí. Můžete se rozhodnout, zda si zásilku necháte zaslat na Balíkovnu na poště nebo na Balíkovnu mimo poštu, která je provozována externím partnerem.

Aktuální informace o síti výdejních míst naleznete na  www.balikovna.cz .

Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty  zde .


Direct Parcel Distribution CZ sro 99 Kč

Den před předáním balíku přepravci vám  zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku . O bližším stavu objednávky vás a přesný termín doručení již bude informovat  Direct Parcel Distribution CZ sro pomocí SMS zpráv či e-mailu.
Nutné uveďte vždy Vaše AKTUÁLNÍ telefonní číslo!
V den zahájení přepravy Vám bude doručena e-mailová nebo sms zpráva o dodání balíku, která bude obsahovat následující informace: dobírková částka, číslo balíku a infolinka přepravce pro možnost dohledání zásilky.
Pro zaslání těchto informací je  nutné uvést e-mailovou adresu nebo aktuální číslo mobilního telefonu  (nejlépe oboje).
Zásilka Vám bude doručena zpravidla následující den po obdržení této zprávy.
Před doručením Vás bude řidič nebo pracovník zákaznického centra kontaktovat telefonicky.
V případě Vaší nepřítomnosti na doručovací adrese ovladače ve schránce tzv. oznámení o pokusu o doručení zásilky, na kterém bude uvedeno číslo zásilky a kontakt pro možnost vyřízení náhradního termínu dodání. Zásilku se bude snažit řidiče doručit i další pracovní den, v případě opakovaného nezastižení bude zásilka uložena 7 dní na příslušné pobočce DPD.
 
Kontakt na Zákaznické centrum přepravce Direct Parcel Distribution CZ sro: 225 373 373
Sledování zásilekhttps://www.dpd.com/cz/cs/ 
 
Při převzetí zásilky si balík schválně. Pokud potřebujete, že došlo k viditelnému vnějšímu poškození obalu zásilky, uveďte konkrétní obal doručovacího listu řidiče k potvrzení o převzetí zásilky příp. do Zápisu o škodě.


Zásilkovna 59 Kč

Možnost využít možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží na pobočkách sítě Zásilkovna.

Den před předáním balíku přepravci vám  zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s přepravním číslem balíku. O termínu možnosti vyzvednutí na vámi zvoleném výdejním místě vás bude  informovat Zásilkovna pomocí SMS zpráv či e-mailu. Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dnů, bude odeslána zpět k nám. Úložní dobu lze prodloužit až na 21 dnů.

Kompletní informace naleznete na  www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky .

Službou Zásilkovna je možné vydávat zásilky do 5 kg s max. délkou jedné strany 70 cm . Pokud se Vám v košíku nenabídne možnost zaslání vašeho zboží přes Zásilkovnu, bohužel objednané zboží přesahuje váhový nebo rozměrový limit.


Dodací lhůta

Vaši objednávku vyřídíme v co nejkratším termínu, obvykle do 5ti dnů . Pokud se však stane, že je o zájem zboží, může dojít k velkému prodloužení lhůty.
Abychom nejvíce uspokojili Váš požadavek, nahrazujeme v případě, že je Vámi objednaný výrobek pro velký zájem již vyprodaný náhradním produktem vyšším nebo srovnatelné kvality.
Nabídka zboží a dárků platí do vyčerpání zásob.

Záruční listy nevyplňujeme, jako záruční list k veškerému zboží slouží námi vystavená faktura.