Vyberte a označte, zda chcete zásilku doručit Českou poštou, kurýrní službou DPD, Zásilkovnou nebo si zboží osobně vyzvednout na některé z našich prodejen.
Jestliže jako způsob úhrady preferujete dobírku, pak svou objednávku uhradíte až při převzetí balíku. Platbu dobírky lze uhradit vždy v hotovosti nebo platební kartou.
Osobní odběr na prodejně ZDARMA
Osobně si zboží můžete vyzvednout na některé z našich prodejen. Kompletní seznam prodejen najdete zde. V kroku v košíku si zvolte způsob dopravy "Osobní odběr na prodejně" a vyberte výdejní místo, kde si chcete zboží vyzvednout.
Vámi vytvořená objednávka na e-shopu www.oriondomacipotreby.cz s vyzvednutím na prodejně je systémem zaslána na Vámi zvolenou prodejnu. Prodavačky Vám zboží vychystají ze skladových zásob dané prodejny. Pokud Vámi objednané zboží není na prodejně skladem, prodejna ho pro vás zajistí z centrálního skladu. O průběhu zpracování a vyzvednutí objednávky Vás bude informovat prodejna na e-mail nebo SMS zprávou (SMS zprávou Vám přijde potvrzení objednávky a informace, že zboží je pro Vás na prodejně přichystáno). Prosíme tedy, vyplňte si s pečlivostí váš e-mail a aktuální číslo mobilního telefonu. V případě dotazů ohledně Vaší objednávky se obracejte přímo na prodejnu, která se Vaší objednávkou zabývá.
Připravené zboží si lze vyzvednout do 5 pracovních dnů po obdržení e-mailu nebo SMS zprávy z prodejny, pokud zboží v této lhůtě nevyzvednete, je uvolněno do dalšího prodeje.
Úhrada bude provedena až při odběru zboží na prodejně, platbu lze provést hotově či kartou.
Česká pošta
Den před předáním balíku přepravci vám zašleme emailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku. O bližším stavu balíčku a přesném termínu doručení objednávky vás již bude informovat pošta pomocí SMS zprávy či emailu. Balíky odeslané prostřednictvím České pošty jsou zpravidla doručovány následující pracovní den od jejich podání. Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty zde.
Jestliže nemůžeme doručit všechno zboží z objednávky v jednom balíku, bude vaše objednávka rozdělena a poštovné u dalšího balíku hradíme my.
Kontakt na info linku ČP: 800 104 410
- Balík Do ruky 99 Kč
Den před předáním balíku přepravci vám zašleme emailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku. O termínu doručení objednávky vás již bude informovat pošta pomocí SMS zprávi či e-mailu. Česká pošta vám zásilku doručí následujcí pracovní den po té, co od ní obdržíte SMS, nebo e-mailovou informaci o doručení zásilky. Pokud nebudete zastiženi, obdržíte do vaší schránky oznámení o uložení zásilky na ČP, což je max. 7 dní. Pokud nebude zásilka v této lhůtě vyzvednuta, vrací se zpět k nám. Během těchto 7 dnů můžete požádat poštu o opakované doručení zásilky či prodloužení úložní doby. Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si v den odeslání můžete změnit místo i termín doručení zásilky.
Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty zde.
Kontakt na info linku ČP: 800 104 410.
- Balík Na poštu 89 Kč
Den před předáním balíku přepravci vám zašleme emailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku. O termínu vyzvednutí na pobočce vás již bude informovat pošta pomocí SMS zprávy či e-mailu. Česká pošta doručí zásilku na vámi vybranou pobočku pošty po celé ČR. Vyberte PSČ a sílo pošty, kam chcete balík doručit. Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dnů, bude odeslána zpět k nám. Během těchto 7 dnů můžete požádat poštu o prodloužení úložní doby. Na www ceskaposta.cz/zmenadispozice si v den odeslání můžete změnit poštu, kde si balík vyzvednout. U této služby je nutné uvést vždy vaše AKTUÁLNÍ telefonní číslo!
Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty zde.
Kontak na info linku ČP: 800 104 410.
- Do balíkovny 59 Kč
Nejrychlejší způsob výdeje zásilky na poště.
Den před předáním balíku přepravci vám zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku. O termínu vyzvednutí na speciálně označených výdejnách "Balíkovna" vás již bude informovat pošta pomocí SMS zprávy či e-mailu. Jedná se o nejrychlejší způsob výdeje zásilky na poště nebo depu. Na vyvolávacím systému stačí zvolit tlačítko Zrychlený výdej balíku a na displeji zadat kód pro vyzvednutí z SMS nebo e-mailu. Zásilku může vyzvednout i třetí osoba, stačí znát jméno a kód pro vyzvednutí. Můžete se rozhodnout, zda si zásilku necháte zaslat na Balíkovnu na poště nebo na Balíkovnu mimo poštu, která je provozována externím partnerem.
Aktuální informace o síti výdejních míst naleznete na www.balikovna.cz.
Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty zde.
Direct Parcel Distribution CZ s. r. o. 99 Kč
Den před předáním balíku přepravci vám zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s číslem balíku. O bližším stavu balíčku a přesném termínu doručení objednávky vás již bude informovat Direct Parcel Distribution CZ s. r. o. pomocí SMS zprávy či e-mailu.
Nutné uvést vždy Vaše AKTUÁLNÍ telefonní číslo!
V den zahájení přepravy Vám bude doručena e-mailová nebo sms zpráva o dodání balíku, která bude obsahovat následující informace: dobírková částka, číslo balíku a infolinka přepravce pro možnost dohledání zásilky.
Pro zaslání těchto informací je nutné uvést e-mailovou adresu nebo aktuální číslo mobilního telefonu (nejlépe oboje).
Zásilka Vám bude doručena zpravidla následující den po obdržení této zprávy.
Před doručením Vás bude řidič nebo pracovník zákaznického centra telefonicky kontaktovat.
V případě Vaší nepřítomnosti na doručovací adrese ponechá řidič ve schránce tzv. oznámení o pokusu o doručení zásilky, na kterém bude uvedeno číslo zásilky a kontakt pro možnost sjednání náhradního termínu dodání. Zásilku se bude snažit řidič doručit i další pracovní den, v případě opětovného nezastižení bude zásilka uložena 7 dní na příslušné pobočce DPD.
Kontakt na Zákaznické centrum přepravce Direct Parcel Distribution CZ s. r. o.: 225 373 373
Sledování zásilky: https://www.dpd.com/cz/cs/
Při převzetí zásilky si balík řádně zkontrolujte. Pokud zjistíte, že došlo k viditelnému vnějšímu poškození obalu zásilky, uveďte konkrétní poškození obalu do doručovacího listu řidiče k potvrzení o převzetí zásilky příp. do Zápisu o škodě.
Zásilkovna 59 Kč
Využijte možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží na pobočkách sítě Zásilkovna.
Den před předáním balíku přepravci vám zašleme e-mailem oznámení o změně stavu objednávky spolu s trasovacím číslem balíku. O termínu možnosti vyzvednutí na vámi zvoleném výdejním místě vás bude informovat Zásilkovna pomocí SMS zprávy či e-mailu. Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dnů, bude odeslána zpět k nám. Úložní dobu lze prodloužit až na 21 dnů.
Kompletní informace naleznete na www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky.
Službou Zásilkovna je možné vydávat zásilky do 5 kg s max. délkou jedné strany 70 cm. Pokud se Vám v košíku nenabídne možnost zaslání vašeho zboží přes Zásilkovnu, bohužel objednané zboží přesahuje váhový nebo rozměrový limit.
Dodací lhůta
Vaši objednávku vyřídíme v co nejkratším termínu, obvykle do 5ti dnů. Pokud se však stane, že je o zboží velký zájem, může dojít k prodloužení dodací lhůty.
Abychom co nejvíce uspokojili Váš požadavek, nahrazujeme v případě, že je Vámi objednaný výrobek pro velký zájem již vyprodaný náhradním produktem vyšší nebo srovnatelné kvality.
Nabídka zboží a dárků platí do vyčerpání zásob.
Záruční listy nevyplňujeme, jako záruční list k veškerému zboží slouží námi vystavená faktura.